Новий засіб боротьби з боржниками, що не сплачують за технічне обслуговування ліфтів, втілили в Самарському районі. Прямо в підйомнику через диспетчерський пристрій транслюється аудіозапис із звітом боргів у конкретному будинку. Керівництво підприємства обіцяє, що зовсім скоро мешканці, які мають борг більше п’ятисот гривень, будуть ходити пішки. За словами директора Товариства з обмеженою відповідальністю «Ліфтреммонтаж Дніпро», після того, як люди почули про свої борги, платежі збільшилися на 20 відсотків. На його думку, головна запорука добрих фінансових відносин з мешканцями багатоповерхівок — це своєчасне оповіщення людей. Щоб жители дізналися про графіки поточних та планових ремонтних робіт, заборгованість, можливість розкладення платежів — недостатньо спілкування з представниками абонентської служби. Треба залучати й інтернет-ресурс. Не менш важливо заохочувати людей, що регулярно оплачують послуги. Як розповів керівник компанії, злісними неплатники найчастіше стають жителі других поверхів. Якщо борг мешканців більше п’ятисот гривен, справою займаються юристи. Але у Дніпропетровську придумали новий спосіб виклику підйомників. Сьогодні в одному з новобудів впроваджена система активації ліфта через дзвінок з мобільного телефона. Автори програми стверджують, що як тільки з банку надІйде повідомлення про сплату від абонента, доступ вмикається автоматично. Керівництво компанії планує найближчим часом розповсюдити подібну модель користування підйомниками у звичайних будинках міста.