Новини

Міфи про ліфти ... Правда про безпеку ...18.02.2014

Багато чуток ходить про те , що троси ліфта можуть обірватися, і кабіна полетить з неймовірною швидкістю вниз.
Але , на щастя - це міф.
Не бійтеся їздити на ліфтах , це найбезпечніший вид транспорту.
Канати, на яких підвішена кабіна, мають 13 -кратний запас міцності, а у разі  нештатної ситуації спрацьовують аварійні механізми, що зупиняють рух ліфта!

Один з елементів такого механізму носить назву - уловлювачі. Уловлювачі - це пристрої для гальмування, зупинки і утримання кабіни на напрямних (рейки, по яких рухається ліфт). Розташовані на ній та мають вигляд клинів, які у разі потреби різко чіпляються за направляючу з двох сторін. Вони спрацьовують у разі перевищення номінальної швидкості , а також при розгойдуванні кабіни пасажирами. Так , гальмування в цьому випадку досить різке ...
Але , про все по порядку.
Відповідно до вимог державних будівельних норм всі житлові будинки , де налічується 6 і більше поверхів , повинні бути в обов'язковому порядку обладнані ліфтами.
  У Дніпропетровську в даний момент знаходиться в експлуатації більше чотирьох тисяч ліфтів. У відповідності з технічною документацією , обслуговуючі підприємства проводять місячне і квартальне обслуговування ліфтів , а також виконують поточні та капітальні ремонти за наявності бюджетного фінансування.
Ліфти часто ламаються. Тому причиною - кілька факторів. Перший - ліфти у нас дуже старі. Більше сімдесяти відсотків підйомних коштів вичерпали свій гарантійний термін експлуатації , рівний двадцяти п'яти рокам. Багато ліфти ось-ось його вироблять . На проспекті Карла Маркса, наприклад, експлуатується ліфт 1947 випуску ! Почали масово перетинати фінішну межу ліфти в будинках житлових масивів Перемога , Сокіл , Тополя - 1, 2,3 , Парус, Червоний Камінь.
Друга причина - основна . У тому , що люди не їздять на ліфтах , винні самі люди. Пояснимо . Спільно з міліцією оглядаючи розкрадений ліфт , спостерігаємо наступну картину. Замок в сталевих дверях , що вели в машинне приміщення , розкурочені , або вибиті двері цілком . Всередині, «як Мамай пройшовся» . Часто знята навіть та частина кабелю, яка забетонована в підлогу. Скажіть , як це все можна зробити безшумно ? І , як правило , ніхто нічого не бачив. Тільки за останній тиждень було розукомплектоване двадцять шість ліфтів ! Крадуть все: підвісні кабелі , котушки гальмівного пристрою , контактори , двигуни і т.д. Заходячи в іншій ліфт , мимоволі думаєш , що потрапив у житло печерної людини , так він розмальований « наскельними » малюнками. Дійсно печерного ... сучасного печерної людини . А накрадене зловмисники несуть на пункти прийому металів , де у них його приймають пособники злодіїв - господарі цих приймальних пунктів . За один контактор , зданий як кольоровий брухт , злодій отримує п'ятнадцять- двадцять гривень , а реально коштує він п'ятсот п'ятдесят . Ось така невесела арифметика. А прості громадяни змушені примусово займатися фізкультурою , долаючи сходові марші . Для деяких вони закінчуються лікарняним ліжком або навіть жорсткішим ложем.
Незважаючи на все вищесказане , що працюють ліфти міста залишаються безпечними для жителів. Обслуговуючі підприємства в умовах неплатежів населення , масового розкрадання ліфтового обладнання , випадків вандалізму продовжують підтримувати підйомники в безпечному робочому стані. За словами експертів , пригод з виходом з ладу всіх систем безпеки і падіння кабіни пасажирського ліфта в шахту в країнах СНД не траплялося жодного разу.
  80 % всіх ліфтових трагедій пов'язані з неправильною поведінкою пасажирів , які намагаються самостійно звільнитися з ліфта , що зупинився в шахті між поверхами !
Підсумуємо .
Чудес не буває.
"Я летів 10 поверхів і на першому зупинився " - нісенітниця цілковита .
Просимо представників засобів масової інформації публікувати лише перевірені факти і не лякати громадськість неправдоподібними , а часом і провокаційними матеріалами.
Просимо Вас , жителі нашого міста , бути свідомими громадянами.
Дбайливо ставитися до ліфтів , виконувати правила користування ліфтами і не займатися вандалізмом.